Üzleti tanácsadás

Üzleti tanácsadás

Üzleti tanácsadás

Ha kihúzzuk a dugót a falból

Magyarországon és nemzetközi viszonylatban is sok cég kész megoldásokat értékesít CRM címszó alatt. Az általunk üzembe helyezett SuiteCRM vagy SugarCRM rendszer nagyszerű alapokat biztosít ahhoz, hogy egyedi fejlesztéseinkkel feltuningolva ragyogó ügyfélkezelő megoldást adjon szinte bármilyen területen. Ahhoz azonban, hogy tökéletesen az egyedi igényekre szabjuk a rendszert, szükségünk van arra, hogy megértsük az Ön üzleti folyamatait. A SuiteCRM és SugarCRM alapfunkcionalitása nem túl gazdag, ezekkel pusztán a legfontosabb, általános igényeket lehet kielégíteni. Mi pedig nem végzünk félmunkát: célunk, hogy ha a bevezetés után fél évvel kihúzzák a falból a CRM jelképes tápkábelét, akkor 3 perc múlva a cég felbolyduljon és általános pánik törjön ki az értékesítésen.

Ha a cégük rövid idő múlva úgy érzi, képtelenség hatékonyan dolgozni a Soulware által továbbfejlesztett CRM rendszer nélkül, akkor elmondhatjuk, hogy jó munkát végeztünk.

 

Márpedig csak jó munkát szeretünk végezni

A Soulware üzleti gyakorlatában elválaszthatatlan egymástól a leszállított teljesértékű szoftver, amit az Ön vállalkozásának igényeire fejlesztünk és az üzleti tanácsadás, amikor az Ön cégének üzleti folyamatait gondoljuk újra, hogy minden a lehető leghatékonyabban működjön. Hiszen egy jó CRM rendszer önmagában nem elég, ha a cég működése kevéssé hatékony, a részegységek között nincs kohézió, a bal kéz nem tudja, mint csinál a jobb.

Nem szeretjük az „üzleti tanácsadás” kifejezést, mert túl sokan foglalkoznak vele szomorúan alacsony minőségben. Az ilyen próbálkozóktól szeretnénk elhatárolódni. Cégünk vezetői az üzleti mélyvíz sodrában edződtek, többször húztak partra léket kapott, süllyedő hajókat is. Erre a tudásra büszkék vagyunk és szívesen állítjuk megrendelőink szolgálatába. Nem osztjuk az észt, hanem teljes mellszélességgel beállunk az Ön céljai mögé. Megpróbáljuk megérteni az üzleti folyamatait és jobbító javaslatot teszünk ott, ahol hiszünk a lehetséges javulásban.

Jellemzően az első találkozásunknál az üzleti megközelítésünk az, ami bizalmat ébreszt. Később kiderül, hogy a technológiai részéről is legalább annyit tudunk. A két terület szinergiája kettős eredményt hoz: kitaláljuk, hogy az új eszközzel a korábbi folyamatokat hogyan lehet hatékonyabban megvalósítani. Emellett az értékesítési- és üzleti stratégiához is majdnem biztosan hozzá tudunk tenni valamit.

 

Krumplipucológép akciósan!

Sokan ebben az iparágban is úgy üzletelnek, hogy nem figyelnek a megrendelőik igényeire. Ők krumplipucoló gépet árulnak (sokszor ráadásul nem is olcsón!), ami minden burgonyát ügyesen meghámoz. Persze a gép figyelmen kívül hagyja azt az apróságot, hogy krumplik mind különbözőek. Persze csak eleinte. A csodamasina lenyesi a kinövéseket, az egyedi formából uniformizált egyen-fazont varázsol percek alatt. Mi nem hiszünk ebben a megoldásban. Nekünk minden burgonya attól szép, hogy különbözik – kézzel hámozunk, hogy megmaradjon az egyedi forma. Legfeljebb jelezzük, ha egy-egy kinövés szerintünk útban van és érdemes lenne eltávolítani, áthelyezni máshová vagy kissé átalakítani.

 

Egy csónakban evezünk

Ügyfeleink kedvelik a megközelítésünket és díjazzák, hogy megértjük az ő sajátos üzleti folyamataikat. Ezen folyamatokhoz igazítjuk a rendszereinket és változtatást javasolunk, ha hiszünk benne, hogy jobbat tudunk ajánlani. Gyakran előfordul, hogy a megfogalmazott igényeknél még jobbal és hatékonyabbal tudunk előállni, amire ügyfelünk korábban nem is gondolt – hiszen mi ismerjük a rendszereink lehetőségeit.
A megbízással egy oldalra kerülünk az ügyféllel, nincs köztünk semmilyen ellenérdekeltség, nem akarunk rásózni semmit, amire nincs szüksége, nem akarunk semmilyen pluszmunkát megúszni. Mindketten abban vagyunk érdekeltek, hogy az általunk rájuk hagyott rendszer minél sikeresebben működjön. Akik bizalmat szavaztak nekünk, azok nem bánták meg: az összes eddigi átalakításunk sikeres volt.

Kapcsolódó bejegyzések