Bővebben a SugarCRM-ről

SuiteCRM – bővebben a világ egyik legjobb ügyfélmenedzsment szoftveréről

SuiteCRM – bővebben a világ egyik legjobb ügyfélmenedzsment szoftveréről

A SuiteCRM a legmegbízhatóbb nyílt forráskódú ügyfélkapcsolati és üzleti folyamat-kezelő szoftver. Robusztus, stabil és remek alapokat biztosít az egyedi fejlesztésekhez. Ügyfeleinknek a SuiteCRM általunk továbbfejlesztett „soulware-es” verzióját telepítjük, ami az alaprendszerhez képest nagyszámú hibajavítást és további beépíthető komponenseket tartalmaz. A program felhasználói felületének témáját a SugarCRM módosított változatából, a SuiteCRM-ből emeljük át, így biztosítva a rendszernek modern, naprakész és minden eszköz képernyőméretéhez rugalmasan alkalmazkodó, ún. reszponzív megjelenést.

Adatok kezelése, tárolása

A SuiteCRM által megvalósított üzleti logika részletesen képes modellezni egyrészt az értékesítési folyamatokat, másrészt az ügyfélkezelés különböző aspektusait. A SuiteCRM 4 alapvető funkciót támogat kiemelkedő hatékonysággal:

  • a begyűjtött információk kezelését
  • a teljes értékesítési folyamat nyomon követését
  • a változó adatokra dinamikusan reagáló viselkedést
  • és a működés alapos, részletes elemzését.

Az összes alapfunkciót három fő elem használatával lehet megvalósítani. Ez a 3 elem:

1. „Üzleti objektumok”: a SuiteCRM önálló információs elemei, egységei
2. „Relációk”: az ezen Üzleti objektumok összefüggéseit reprezentáló kapcsolódások
3. „Modulok”: az azonos típusú Üzleti objektumokat és azok lehetséges Relációit egységbe foglaló halmazok.

A SuiteCRM-ben gyári beállításban 19 objektum szerepel (Cég, Üzleti Lehetőség, Feladat, Felhasználó, stb.), de korlátlan számban hozhatunk létre saját objektumokat is.

A relációk segítségével leírható két üzleti objektum kapcsolatának jellege, általuk láthatóvá tehetjük az összefüggéseket. Pl. Üzleti Lehetőség-Cég relációja: a megrendelő, akihez az adott Üzleti Lehetőség kapcsolódik – belőle értelemszerűen csak egy lehet. Más minőségben persze egyéb cégek és vállalkozások is kapcsolhatók a Lehetőséghez. A SuiteCRM-ben relációk is tetszőleges számban létrehozhatók.

A modul kapcsolja össze az üzleti objektumokat és a hozzájuk tartozó alkalmazás-logikát (vagyis, hogy milyen adatkörök, szabályok vonatkoznak rájuk). A modulban szabhatjuk meg, hogy a benne található objektumokra milyen lehetséges relációkat hozhatunk létre, az adott objektumban pedig a lehetőségek közül felhasznált tényleges relációkat rögzíthetjük. A modul leírja az objektum tárolásának és megjelenítésének módját (pl. hogy mit láthatunk a három fő nézetben – lásd lejjebb); meghatározza a tárolni kívánt adatköröket és azok attribútumait (pl. hogy egy lenyíló listában milyen választható értékek szerepeljenek); és megadja az objektum viselkedésének szabályait.
A modulokkal tudjuk a rendszer funkcionalitását rugalmasan bővíteni. (Pl. általuk tudunk bizonyos feltételekhez kötött alkalmazáslogikát fejleszteni, mint a kintlévőség-kezelés, amikor a rendszer meghatározott összeghatár átlépésekor indít el előre definiált feladatokat). Nagyon fontos, hogy a modulok beépítésével a feladatok végrehajtásának módja nem változik meg, ezáltal használatuk kiszámítható és könnyen tanulható.

Adatok megjelenítése

A Műszerfal a SuiteCRM felhasználói felületének áttekintő képernyője, ahol minden fontos információ együtt látható. Teljesen személyre szabható, az operatív munkát támogató felület, amely valós idejű információkat biztosít az üzleti folyamatok minden aspektusához. A felhasználók saját igényeik szerint tűzhetnek ki különböző Műszereket.

SugarCRM Műszerfal

A SuiteCRM Műszerfala

A SuiteCRM nézetei:

  • A listanézetben egymás alatt felsorolva látjuk az adott objektum összes elemét, linkekkel. A SuiteCRM kifinomult kezelhetőségének kulcsa, hogy minden elem egyben hivatkozás is, amire kattintva kibontható az adott témakör részletes nézete. Áttekinthetjük a használatban lévő objektumokat, a valós idejű, tetszőleges szűrést mutató statisztikákat, diagramokat, ill. a hosszabb időtávú kereskedelmi folyamatokat reprezentáló grafikonokat és jelentéseket. Ezekből teljes értékű elemzést kaphatunk a cég rövid- és hosszútávú üzleti folyamatainak állapotáról.
  • A részletes nézet egy adott objektum és a vele relációban lévő összes objektum részleteinek megtekintésére szolgál. Kiválasztva egy partnert vagy üzleti lehetőséget, a részletes nézetben látjuk a hozzá kapcsolódó aktivitásokat, ajánlatokat, a levelezések előzményeit, a csatolt ajánlati dokumentumokat, a résztvevő személyeket – bármit, ami a rekorddal valamilyen relációban összefügg.
  • A szerkesztési nézetben tudjuk létrehozni és módosítani az objektumokat. A szerkesztési nézet eszközök széles skálájával rendelkezik, amelyek szabályozzák és támogatják a felhasználói adatbevitelt, ezekkel tudjuk megvalósítani a kiválasztott objektumra jellemző üzleti logikát. (Pl. hogyan viselkedjenek az adott mezők, milyen értéket fogadjanak el, ki szerkeszthesse őket, stb.)
  • Emellett igényeink szerint egyedi nézeteket is létrehozhatunk (pl. felugró ablakok, figyelmeztetések, emlékeztetők).

Kifinomult szűrésekkel összetett keresést valósíthatunk meg az információk bármilyen metszetében. Ezzel az alakíthatósággal az összetett kereső rugalmas, testre szabható és interaktív riporting eszköznek tekinthető.

Automatikus értesítések

A SuiteCRM meghatározott eseményekhez kapcsoltan képes automatikus értesítések generálására – ezeket pedig elküldheti e-mailben, vagy megmutathatja felugró ablakokban. A rendszer a beállítható értesítések széles körét már alapértelmezésben támogatja, emellett pedig bármely információ vagy esemény kapcsán tudunk személyre szabott értesítéseket készíteni, igen kifinomult eszközökkel.

Ütemezett feladatok

A beépített ütemező segítségével a rendszeren belül megadott időpontokban és ciklikussággal hajthatók végre előre meghatározott tevékenységek. (Pl. szinkronizáció külső rendszerekkel, riportok létrehozása és elküldése a vezetőknek.)

A SuiteCRM további funkciói:

  • Dokumentumkezelés metaadatokkal, relációkkal, verziókövetéssel.
  • Ajánlatgenerálás néhány klikkelésből, dinamikus adatokkal, PDF formátumban.
  • E-mail integráció: adott témával kapcsolatos teljes levelezés egy helyen gyűjthető.
  • E-mail kampányok készítése, levezénylése, kiértékelése.
  • Külső szoftverekkel, rendszerekkel integrálás, adatmigráció.

Kapcsolódó bejegyzések