Soulware CRM részletesebben

A SuiteCRM/SugarCRM-en alapuló saját rendszereink

A SuiteCRM/SugarCRM-en alapuló saját rendszereink

Minden egy helyen

Azért döntöttünk a SuiteCRM/SugarCRM mellett, mert rendkívül erőteljes, jól fejleszthető, nagy tudású keretrendszer. 2010 óta foglalkozunk SugarCRM bevezetéssel és testreszabással. Ez idő alatt tökéletesen megismertük a szoftver adta lehetőségeket és számtalan új modult és funkciót fejlesztettünk a nyílt forráskódú keretrendszerhez. Sokrétű tapasztalatunk alapján kijelenthetjük, hogy az elmúlt években a SuiteCRM/SuiteCRM hazai szakértőjévé váltunk.

Az általunk telepített rendszerekben mindig az adott megrendelő és iparág igényei szerint bővítjük a SuiteCRM/SuiteCRM eredeti funkcionalitását. További modulokat fejlesztünk hozzá, összeprogramozzuk az ügyfelünk által használt külső szoftverekkel. Amennyiben a meglevő rendszer kiváltható, annak funkcióit teljes egészében a SuiteCRM/SuiteCRM-ben valósítjuk meg (további nyílt forráskódú programok integrálásával) – az Excel alapú nyilvántartástól a hálózaton keresztül működő egyedi rendszerekig bezárólag.

Folyamat-optimalizálás

Megvizsgáljuk ügyfelünk üzleti folyamatait és ha kell, olyanra alakítjuk azokat, hogy hatékonyabbak és rendszerrel támogathatóak legyenek. A legnagyobb kihívás mindig az, hogy megtaláljuk a módját: a keretrendszer adta lehetőségeket hogyan tudjuk alkalmazni megrendelőnk üzleti modelljére. És hogy milyen további funkciókat kell fejlesztenünk a lehető legjobb eredmény elérése érdekében.

A CRM megközelítése szerint üzleti potenciálokat (opportunity-ket) kezelünk. Minden üzletben – szinte mindegyikben – meg lehet találni, hogy mi az az üzleti lehetőség, amit a CRM rendszerrel támogatni tudunk. Az üzleti folyamatok meghatározása és optimalizálása után ki tudjuk jelölni a fejlődés irányát, a várható eredményeket, a mérésre alkalmas paramétereket, az automatizálható teendőket, az elemzések célját és módszereit.

Külső szoftverek, megoldások integrációja, adatmigráció

Megoldásaink bármilyen meglévő vállalatirányítási rendszerrel és platformmal integrálhatóak. A SuiteCRM/SuiteCRM bevezetés alkalmával a szoftvert együttműködésre bírjuk standard vállalati rendszerekkel (SAP, Microsoft, Oracle), külső levelező- és dokumentumkezelő programokkal (Outlook, Word, Excel, DMS), továbbá egyedi fejlesztésű rendszerekkel és nyílt forráskódú szoftverekkel egyaránt.

A korábban használt szoftverekben tárolt adatokat importáljuk az új rendszerbe és bevisszük külső, akár egyedi szoftverek adatait. Feljegyzések, névjegykártyák, naptárak, kérdőívek, e-mailek, Excel alapú nyilvántartások, kollégák szétszórt irományain fellelhető összes információ egy helyre kerül. Strukturáltan, rendezetten, kereshetően.

Munkafolyamat-automatizálás

A hibázási lehetőségek száma és a munkahelyi stressz jelentősen csökkenthető, ha előre meghatározott lépéseken vezetjük végig a munkatársakat. A munkavégzés hatékonyabbá válik, az új kollégát rövidebb idő alatt bevezethetik a vállalat működési metódusába, a szabályok tisztábbak és követhetőbbek folyamat-automatizálás és workflow integrációval.

Megvizsgálva a cég működési módját, az értékesítők ismétlődő feladatait, személyre szabott folyamat-automatizálással segítjük a hatékonyság növelését, ajánlatok, PDF dokumentumok gyors és precíz generálását, emlékeztetők és figyelmeztetések kiadását, a vezetők felé továbbított rendszeres vagy feltételhez kötött jelentések, elemzések előkészítését. Mindent a dinamikus, hatékony és kontrollálható munkavégzésért!

Teljes kép a vezetőknek

A cégvezetők számára lehetőséget biztosítunk a teljes üzletmenet áttekintésére. A CRM-ben a működés statisztikái, mérőszámok, grafikonok, összehasonlítások segítségével támogatjuk a felsővezetőket a döntések meghozatalában. A kimutatások azonnali helyzetképet adnak, minden változás és változtatás követhető valós időben. (Egy érdekes megbízásunk: Esettanulmány: Meglepő tanulságok autós ügyfelünknél.)

A cég vezetése a CRM-ből származó adatok alapján pontosan meg tudja mondani, hogy milyen esemény milyen valószínűséggel következik be és a folyamatok előrehaladtával hogyan változnak ezek a százalékos adatok. Ezen számok ismeretében megalapozott előrejelzéseket biztosítunk, a rendszer megmutatja, hogy milyen értékesítési csatornák működnek és mik nem. A SuiteCRM/SuiteCRM üzleti kimutatási segítségével tetszőleges mérőszámok, ún. benchmark-ok alakíthatók ki, ezáltal a siker mérhetővé és előre jelezhetővé válik.

Néhány példa a leggyakoribb mérőszámokra:

  • Napi szintű ügyfélkapcsolatok száma
  • Folyamatban levő ügyletek száma, nagyságrendje, cash flow előjelzése
  • Értékesítés napi-, heti-, havi szinten
  • Legtöbbet értékesítő munkatárs
  • Legnyereségesebb üzlet.

Olvasnivalók:
Esettanulmány: Kinek milyen funkcionalitásra készítettük fel a SugarCRM/SuiteCRM-et.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolódó bejegyzések