SZOLGÁLTATÁSAINK

CRM rendszerek komplex bevezetésével foglalkozunk közép- és nagyvállalati ügyfelek számára.
Emellett szakértői feladatokat, tanácsadást és konzultációt is vállalunk.
További szolgáltatásainkat a CRM rendszerrel integráltan vagy önállóan is kínáljuk.

workflow-fekete
Workflow (munkafolyamat)

A munkafolyamat adott feladat egymás után következő lépéseit automatizálja, ezáltal gyorsítja a munkát, javítja a hatékonyságot ill. kizárja a lépések esetleges kihagyásából adódó hibalehetőséget. Emellett számottevően megkönnyíti az új kolléga betanítását.
Tipikus workflow alkalmazás az automatizált ajánlatadási folyamat, amelyre az alábbi linken talál példát:

56376-200
Csoportmunka támogatás

Magányos hősök már csak a filmvásznon léteznek. Legtöbbször a csoportmunka biztosít igazi hatékonyságot. A közös levelezési rendszer az átláthatóságot, a megosztott naptárak a hatékony időbeosztást, a mobil integráció a kevésbé helyhezkötött munkavégzést segítik. Közösen szerkeszthető dokumentumok, adott projektekhez archivált e-mailek, világosan delegált feladatok, követhető folyamatok, betartható határidők. Csapatmunkában az erő!

projekt_menedzsment_150
Projekt menedzsment

Egy teljes értékű projekt menedzselése napi sok órás elfoglaltságot követel egy erre kinevezett munkatárstól. A projekt megtervezése, feladatok meghatározása, felelősök kijelölése, határidők, erőforrások, függőségi viszonyok kezelése – mindez folyamatos munkát jelent.
Mi egyszerűbb projekt-kezelési feladatokat oldunk meg a CRM-en belül, amiket napi 5 perces elfoglaltsággal is jól kézben lehet tartani.

cms_150
Tartalomkezelő (CMS)

Gyakran találkozunk azzal az igénnyel, hogy a CRM-ben kezelt adatok egy szűkebb részét külső kliensben jelenítsük meg egy szerződéses partner számára, aki csak bizonyos információkhoz kaphat hozzáférést.

Ezt az interaktív felületet Drupal keretrendszerrel valósítjuk meg, mert ez a nyílt forráskódú tartalomkezelő program lehetővé teszi kifinomult, biztonságos és összetett weboldalak készítését.

cloud_150
Cloud és virtualizáció

A CRM üzembehelyezésekor a rendszer nem a munkatársak számítógépén fut, hanem a „felhőben” - ami lehet a cég saját szervere, vagy a Soulware által biztosított, magasan kvalifikált webszerver. Az adott hardveren virtuális szervert hozunk létre, amin önálló operációs rendszer fut. Ezáltal magas rendelkezésre állású és hibatűrésű, skálázható, rugalmas rendszer alakítható ki, amely költség- és energiahatékony módon üzemeltethető.

it_biztonsag_150
IT biztonság

Nagy hangsúlyt fektetünk rendszereink biztonságos használatára. A spamszűrést külön, önálló szolgáltatásként kezeljük, a telepített rendszereinkhez való jogosulatlan hozzáférést azonban minden esetben tűzfallal és virtuális magánhálózat (VPN) létesítésével akadályozzuk meg. Így az általunk épített rendszerek nem kerülnek ki a nyilvános, bárki által hozzáférhető világhálóra. Ezzel garantáljuk, hogy ügyfeleink üzleti titkai titkok is maradjanak.

spam_150
Kéretlen levelek eltávolítása (spamszűrés)

A kéretlen levelek idő- és költségbeli kihatása egy vállalat életében többnyire láthatatlan marad. Az azonban bizonyos, hogy a spam üzenetek zavaró, figyelemelterelő, mobil sávszélesség- és akkumulátoridő csökkentő hatásai rontják a munka hatékonyságát. Ezért egy jól működő levelezőrendszer ma már elképzelhetetlen hatásos védelem nélkül. Folyamatosan frissülő spam adatbázisunk alapján minden újonnan megjelenő átverést azonnal nyakon csípünk, így Önök csak a valódi, fontos levelekkel foglalkozhatnak.

halozat_150
Hálózati infrastruktúra tanácsadás és konzultáció

A rendszereink használata során nagyon fontos, hogy az alapinfrastruktúra megbízhatóan működjön. Javasoljuk a hálózati audit/felmérés igénybevételét - mely szolgáltatást önállóan is kínálunk. Az általunk javasolt felmérés kiterjed a hálózat fizikai topológiájára, az aktív hálózati eszközök felmérésére, illetve a teljes hálózat üzembiztonságának vizsgálatára. Amennyiben szükségesnek látjuk, akkor javaslatot teszünk az egyes elemek cseréjére.

cimtar_150
Címtárszolgáltatás

A vállalati hozzáférések jogosultságait kezelő központi felhasználó-adminisztrációs rendszer lehet kapcsolt, harmadik féltől származó szolgáltatás integrációja, de saját nyílt forráskódú megoldásunk beépítése is. A címtárszolgáltatás lehetővé teszi, hogy a cég összes szoftverének azonosítási felületén ugyanazzal a felhasználónév/jelszó párossal tudjon bejelentkezni minden kolléga. Ez a kényelmi szolgáltatás - a napi többszöri bejelentkezés kiküszöbölésével - sok kellemetlenséget és időveszteséget képes megspórolni.

dms_150
Dokumentum menedzsment (DMS)

A dokumentum menedzsment rendszerbe foglalja és kereshetővé teszi a vállalkozás összes dokumentumát. Használatával nincs többé elkeveredett számla, de nincs többszörös tárolás sem, megszűnik az időrabló kutatás, minden a helyére kerül. A változások követhetőek, minden iratról tudható, hogy melyik az aktuális verzió és kinél járt utoljára. Automatizált munkafolyamatokkal a dokumentumkezelés gyerekjáték: jóváhagyási rendszert alakíthatunk ki, az iktatás, engedélyezés előre definiálható, a CRM-mel összehangolva az iratok ügyhöz, projekthez rendelhetők. A dokumentumok teljes életciklusa követhető a létrehozástól az archiválásig.

intergarcio_150
Külső megoldások integrálása

A cégek által használt, harmadik féltől származó külső szoftverek helyett tudunk jobb és megbízhatóbb, vagy ugyanolyan alkalmas, de jóval költséghatékonyabb nyílt forráskódú megoldást ajánlani. Amennyiben azonban ragaszkodnak a már ismert, kipróbált és jól bevált megoldásaikhoz, ezek rendszerbe integrálását is örömmel vállaljuk. A vállalati levelezés, e-mail-szerver, a dokumentumok tárolására és megosztására használt fájl szerver és a külső címtárszolgáltató program beépítéséhez is gyakorlottan, biztos kézzel nyúlunk.
Minél több különböző rendszert hangolunk össze egy központi irányítás alá, annál áttekinthetőbb lesz az egész üzleti oldal. Egymással kommunikáló és egymást kiegészítő szoftverekkel sokkal gördülékenyebb a munkavégzés.

kampany_150
E-mail kampányok

Egy cég, aki kommunikál a partnereivel, vevőivel, beszállítóival manapság már nem tud naprakész lenni elektronikus hírlevelek, e-mail kampányok nélkül. A SugarCRM beépített kampányképességének kihasználásához értenünk kell a hozzá kapcsolandó levelezőrendszerekhez, hiszen ezekkel küldjük ki az emaileket. És értenünk kell a spam szűrőkhöz is, mivel a túloldalon ezek akadályozhatják meg a levelek célba érését.
Mi tudjuk, hogyan kell úgy elküldeni egy (akár több tízezer darabból álló) hírlevelet, hogy ne akadjon fenn a partnerek spamszűrőjén és ne kerüljön tiltólistára. Így nem fordulhat elő az a helyzet, hogy elégedetten hátradőlünk abban a hiszemben, hogy minden rendben van - miközben partnereink nem is tudnak róla, hogy megpróbáltuk elérni őket.